torsdag.

hej alla! :)
sen senast jag bloggade har det inte hänt nåt speciellt, idag har jag pluggat MASSOR till religons-provet vi har imorgon ! men det känns rätt så bra nu. på lunchen idag åkte jag, l, b och e till orminge c för att köpa några "mat-kakor" eller nåt, det var en trevlig liten utflyckt, lite över de vanliga lunchrasterna! bara det att när vi hade ätit dom och var på väg tillbaka till skolan mådde jag lite illa.. :P

imorgon vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra , vi slutar tjugo över elva! wooho :D men jag är kanske med nån kompis, :) på lördag ska jag träffa linn och vi ska typ fira min födelsedag som var för drygt två månader sen, haha ;), men det kommer bli jättemys!  och på söndag ska jag typ plugga igen.. så mycket plugg! aja, nu ska jag gå och ducha.

och förresten bilderna jag skulle lägga in från bergsklättrningen , dom kommer nog inte läggas in här på min blogg.. hehe :P. men jag kommer kanske att ha nån utav dom som visningsbild nån gång och då kan jag säga till! :D  men på elins och beatrices bloggar kan ni däremot hitta lite bilder från utflyckten! deras adresser är: elinplahn.blogg.se och beaatriice.blogg.se

pusspuss(h)

Kommentarer
Postat av: Linn

Men söto, du fick faktikst ett presentkort jue! Ditt fel att du inte använt det tidigare :P

2008-03-07 @ 16:43:14
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: jennifer

nä, jag vet ! det är absolut inga problemos! nu har vi ju sparat det till imorgon ju!! :D (h)

2008-03-07 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0