Beslutsångest :P

Hejsan!
Sitter nu här och bloggar på morgonen, har gjort mig helt klar och snart bär det av till Gotland med klassen. Ska bli riktigt roligt :D, hoppas vädret blir bra bara. Det ända är att jag ännu inte har lagt ner alla mina grejer i nån väska, :P , för jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska ta ! Haha, antingen blir det en stor ryggsäck, som jag också hade på hajken i sjuan, eller så blir det en vanlig stor resväska ;). Jag har riktig beslutsångest.

Aja, jag ska ta en buss som går utanför porten 8:05, mammis som har kommit hem från London nu, ska följa med till Centralen. Men nu säger hon att vi måste packa ner allt, såå vi hörs&syns när jag kommer hem! :) Ha det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0