Bilder

Här är lite bilder från Gotland. Titta och njut ! ;)

Jag och Beatrice på väg dit
Jag och Bea på väg dit 


En kortkväll


Ännu mer kortkväll ;)


Egobild i stugan ^^


Tjollahopp ute i det fria


Våran stuga :)




Fina Visby. (Våran - 5:a är i bakgrunden ^^)


Fina fängelset, vars gård vi bodde på


Vid trädet där framme glömde jag min väska :@. Annars.. Kullersten


På väg hem, trötta tjejer

Jag kan säga er mina vänner, det där vara bara en del av korten ;). Kanske kommer lite på min Facebook också, men här på bloggen får nog de här korten räcka! Haha.

Kommentarer
Postat av: beatrice

ojoj. vilka otroligt fina bilder du lyckats få. jag ser inte normal ut på en enda, x)

fast det är lugnt, sen kommer ju mina bilder och då kan jag ju inte klaga på dina, haha.

hjärta

2008-05-21 @ 20:32:14
URL: http://beaatriice.blogg.se/
Postat av: Jennifer

OMG! Jag längtar inte dirket efter dina ;). Nädå jag skoja, klart jag gör!! :D (H)

2008-05-23 @ 13:23:06
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0