Coca-cola? Nej inte för mig tack

Hej alla
Idag kan man säga att vi typ bara hade två lektioner, så skönt! Började halv tio med franska, hyfsat slappt. Sedan klassråd/läsning, också hyfsat slappt. Och vädret ute, herreguuud, finfint!! Haha. Efter lunchen (hamburgare :P) åkte vi till Coco-cola fabriken. Låg typ rätt långt bort kändes det som, typ Jordbro ;). Vi blev guidade ett tag runt på fabriken och sedan gjorde vi ett spel där man testade sina fem sinnen och försökte komma på sitt "sjätte". Mitt lag vann ^^ ! (Man fick nya fantan, kommer inte ihåg vad den heter XD) Synd för mig bara då att jag inte dricker kolsyra ;) haha. Vi fick också dricka hur mycket vi ville av typ Coca-cola, sprite, fanta och lite andra smaker. Sen åkte vi tillbaka och jag åkte via tandläkaren och sedan hem. Och nu sitter jag här och har ett näsblods-anfall, ännu en gång, och huvudvärk. Men det ska jag inte bli deppig för ! Nu ska jag göra franska. Puss


Nån som blir sugen? Inte jag!

Kommentarer
Postat av: beatrice

gumman dåe, näsblodsflickan ;) hihi, stackare.

2008-05-05 @ 18:52:57
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: Elin

Fanta chacara - från Brasilien höhö ;)
naaw stackare :( hoppas ditt anfall inte var lika jobbigt som de du fick i fredags!

2008-05-06 @ 20:26:03
URL: http://elinplahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0