Första brännan

Hejsan
Igår skulle jag ha sovit hos Beatrice, men hon fick typ sjukt ont i magen, så jag var tvungen att åka hem tyvärr. Men vi hann vara ett tag på kvällen och sitta och mysa vid hamnen så det är inget jag ångrar! Annars så har jag inte gjort något speciellt de senaste dagarna, fre-lör sov Elin hos mig, :).

Söndag
Idag började jag med att gå upp, äta frukost, fixa mig lite och sedan la mig på ballkongen. Det var skönt väder ute, solen stekte och jag läste i Gossip Girl-boken nummer 5, så nu är den också utläst :P. Iallafall så log jag där ett bra tag , och när jag kom in hade jag faktiskt fått lite bränna , (hihi, årets första!! ^^) inte mkt kanske, men det  var iaf lite skillnad! Sedan hände lite ointressanta grejer som inte är värda att prata om ;) . Men jag kan säga att idag ska vi typ beställa klädar från Forever 21 ! Wooho, äntligen lite nya, fina sommarkläder!! (Ska visa nåt plagg där nere sen). Jag och mamma tog en tur med moppen sen, årets första för mig, mysigt var det och vi handlade glass på vägen, ååhw mammi (A), haha. Nu ska jag typ ducha och om typ en timme ska vi äta tror jag. Haha, juste imorgon efter lunch ska vi typ till "Coca-cola-fabriken", väldigt slapp dag, (och jag som inte ens gillar cola). Puss




En av klänningarna jag ska beställa från Forever 21 :)

Kommentarer
Postat av: beatrice

jättesöt klänning, men den har jag ju redan sett ;)
hamnen? det var ingen jävla hamn vi var vid! det var ju havet, stranden, hemma hos mig x) haha
och förlåt för den kvällen en sista gång.
hjärta

2008-05-05 @ 07:54:43
URL: http://beaatriice.blogg.se
Postat av: jennifer

OMG, okej förlåt XD herregud, vad stränga regler det var här då :P ! haha , det är lugnt :) (h)

2008-05-05 @ 17:25:13
URL: http://absolutejennifer.blogg.se
Postat av: Linn

Lilla skitunge, jag var inne på den sidan för en vecka sedan och tänkte beställa lite saker, bland annat det där klänningen :P Hur stor är chansen :O jag hade ingen aning om den sidan först jag hittade den då :P.
Men jag har inte hunnit beställa ännu så. :P

2008-05-06 @ 17:13:32
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: Elin

jennifer, erkänn att du bara vill ha den där klännigen för att den har samma namn som du x):p

2008-05-07 @ 19:41:04
URL: http://elinplahn.blogg.se
Postat av: Jennifer

Svar(Elin): Haha, jaa dels det ;). Men jag tyckte mycket om den också ! (H)

Svar(Linn): Ojdå! Då får jag kanske visa vad jag har beställt därifrån så du inte beställer lika ! :) (H)

2008-05-07 @ 20:30:54
URL: http://Absolutejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0