Hihi

Heeej
Jag är så glad och lycklig! Det är sommarvärme ute och ikväll ska jag träffa Linnsan! :) Elin och Beatrice sov här från igår och vi hade så mysigt så mysigt! ^^ . Vi handlade massa billiga muffinsar på Grey's och gick en mysig promenad. Imorse gick vi upp tidigt för att få en plats i Vasaparken, och det fick vi, en superplats! Hihi. Vi åt glass och låg och stekte i 3 timmar, så otroligt skönt! Men jag brände mig lite :P. Fast det kommer nog lägga sig snart, och jag kommer förhoppningsvis då få en brun nyans istället ;). Men nu ska jag äta middag! Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa fyyy vad det var härligt, absolut den skönaste dagen på lääänge! :)

2008-05-14 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0