Home sweet home

Heej (:
Nu är jag tillbaka från Gotland. Det var kul där. Fast sista dagen tappade jag bort min väska i Visby :P. Där i låg alla mina värdesaker: plånbok, ipod, kamera och busskort. Inte särskilt smart kan jag säga. Men som riktigt tur var så hittade någon snäll kille den, ringde mig och lämnade tillbaka den. Så sista dagen var minst sagt händelserik. Men nu är mitt bankomat-kort spärrat och går inte att använda :/ tyvärr. Men alla aktiviteter var kul, det var paintball, höghöjdsbana och GPS-orientering. Fast vår GPS fungerade inte och höghöjdsbanan var sååååå läsikig och jobbig! Men men, det var bra och mysigt i alla fall ;). Haha. Idag kanske jag ska träffa Elin, annars är det bara slappa som gäller, jag är verkligen trött nu! Kommer kanske in lite bilder från resan sen, annars så kommer det nog lite på min facebook så ni kan se. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa fy, höghöjdsbanan var läskig..hihi (a) :p

2008-05-19 @ 19:02:12
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0