Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne??

Hej alla!
Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne - nä, inget sånt har jag fått säga idag. Varför? Jo, helt enkelt för att jag inte har kommit på något tillräckligt bra skämt! Åh, snälla hjälp mig någon, även fast ni ger mig ett skämt-tips försent för att användas idag så gör det inget! Då kan jag bara spara det till nästa år ;)

Valborg igår var kul. Jag, Elin och Beatrice åkte till Frigattbacken och tittade på elden och träffade kompisar. Men efter ett tag gick typ alla och det blev välsigt kallt och regnigt så vi åkte hem till Beatrice. Hemma där hade vi väldigt mysigt, vi skrattade mest och pratade i telen med nån fejkad norman som ringde Bea :P. Hehe.

Imorse vaknade vi vid halv elva, då åt vi frukost i typ en och en halv timme (alltså vi åt inte hela tiden) och pratade minnen från när vi var små och sådär. Sen åkte jag hem. Hemma har jag hittills: pluggat matte, pantat flaskor och burkar, handlat, pratat lite med Carolina, Melker och mammi, ätit middag och pluggat SO. Jag känner mig riktigt stolt över mig själv, istället för att gå ner och se en film med mammi och Carolina, valde jag att plugga ikapp den SO jag missat från när jag var borta :) Hihi, nu är det bara svenskan kvar, den ska jag göra i helgen. Imorgon ska jag nog träffa Elin, vi får se vad vi hittar på. Men nu har Carolina och mammi kollat klart på den där filmen tror jag, och jag är klar med SOn så nu ska jag ner och hitta på nåt kul! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0