Summer's in the air

Hej alla
Ikväll ska jag gå på restaurang, Grill, riktigt mysigt ställe. Nåt jag rekomenderar, det ligger på Drottninggatan. Jag ska dit med: Mamms, Carr, morbror & nybliven fru, mormor & morfar och amrikanarna. Japp, det var alla. Amrikanarna är min morbrors gamla värdföräldrar som vi håller kontakten med, och som ger oss saker från USA . Hihi.

Idag har vi haft tunnelbane-orientering. Det var kul och gick ganska bra :). Jag var med Edgar, Mattias och Sandra, sköna personer det ;). Vi åkte i alla fall lite fram och tillbaka från Slussen till Vällingby. Fast det var lite trist för jag var super kissnödig ganska länge ! Hahaha.

Nä, nu måste jag lära mig ögats alla delar. Typ sista läxan! Yeeeho! Summer's totally in the air! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0