Bla..blaa...bla

Heej
Jag vet inte varför jag bloggar egentligen, jag skriver inget vettigt och ingen läser typ.. Det måste bara låta som en massa tomt babbel i era(de som nu läsers) öron.

En glad början va? Och  bättre blir det inte. Jag kan ju säga att jag inte riktigt känner mig på top.. Min hund dog i torsdags .... :( det är skitjobbigt verkligen, orkar inte ens tänka på det och skriva om det. Praoen är slut och skolan börjar snart,  och till råga på allt måste jag skriva en jäkla NO-rapport och jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, vilket gör mig ännu mer deppig eftersom jag har tänkt välja NV pogramet till gymnasiumet.. Och jag har inte gjort ett skit idag känns det som... har läst lite i engelskaboken, hmm kul va? Nej!

Aja förhoppningsvis ska jag träffa Beatrice ikväll, kanske ta en fika och prata i massor :). Vänner är verkligen bra att ha! Tyvärr ligger Elin hemma och känner sig sjuk så henne kan man inte se :(. Men.Men.Men. Lägenheten är i alla fall fin, vi hänger upp julstjärnor och har köpt julblommor såhär lagom till första advent. Mysigt.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: B

jag läseer! :)

2008-11-30 @ 18:10:12
Postat av: Jennifer

Tack B ! =) <3<3

2008-12-04 @ 17:34:41
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0