Flytt, prao och gamla vänner!

Heej
Idag är det torsdag och vi fick muffins i skolan! Skitsmå och inte världens godaste , men ändå! ;) Imrgon är det freeedag , yey! Då ska vi åka skridskor i skolan och sen måste jag hem och packa för på lördag flyttar jag ju! God, känns fett weird! Sen är det prao-veckan, som jag ska tillbringa på Åhléns , hihi, väldigt kul & skönt! Då kan man vara med kompisar på kvällarna också eftersom man har värsta sovmorgonen + inga läxor. Nån dag den veckan ska jag träffa min gamla vän Linn också, ååh det var så länge sen vi träffades! Så det ser ut att bli en ganska trevlig helg och vecka för mig, woohe! Aja first things first.. nu väntar både NO och SO ... :( Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0