Gymnasiemässan

Hejsan!
Idag har det varit en rätt bra dag. Vi började med att gå på gymnasiemässan i Älvsjö hela klassen, det var lite halvt kaos där inne men jag hittade det jag letade efter =). Funderar väldigt mycket på Franska skolan just nu, men Enskilda gymnasiet, Norra Real och Kungsholmen är tre andra bra val... =/ Hmm.. När vi kom till skolan åt vi lunch , gott, och hade sedan debatt ! Jag älskar debatter och jag och elin var väldigt bra förberädda inför denna så det var jätte kul ! ^^ Efter det hade vi slöjd och eftersom det går bra för mig nu så är det helt okej ;). Ajaa nu ska jag plugga SO och franska. Måste hinna ducha också innan Medium kl 9! Ojdå :S! ;D Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0