Maskerad igår ^^

Hejsan
Nu är jag hemma igen och jag ska säga sanningen som är att jag inte är glad för det.. :( Jag älskade verkligen älskade New York! Bästa stadsresan någonsin! Det var så otroligt kul, alltså ibland kände man lixom att man hade varit på ett ställe förut för att man hade sett det så mycket i filmer och serier (t.ex. Vänner huset). Jag ska inte gå in på i detalj allt vi gjorde´, men här är lite sammanfattningsvis: åkte helikopter över typ hela New York (det var typ istället för att åka upp i Empire State Building, skithäftigt!), red i Central Park - asmysigt,  åkte på en stor outlet ^^, shoppade på: Victoria's Secret, Forever 21, Juicy Couture (jag köpte en jätte jättefin vinter jacka där!! Plus ett mjukissätt), gick i småbutiker på lower Manhattan, mm. Har köpt grejer för ca 6000 tror jag ;S. Men det var det LUNGT värt!! Vi gick mest runt i lower Manhattan, typ SoHo, Lower East Side och Meetpacking district och det var väldigt mysigt. Vill verkligen verkligen bo där någon gång i mitt liv, en dröm som ska bli sann! ;). Vi bodde jätte mysigt också: Hilton Hotel på 39:onde våningen med utsikt över Central Park. :) Det var verkligen en jättejättebra resa :). Och mycket gul-taxi blev det också ^^. Kommer lägga in bilder på Facebook sen tror jag :)

Men men nu är jag hemma.. Fast igår hade jag kul, då gick jag på Linns och hennes kompisars maskeradfest :D Jättekul var det! Många nya,roliga människor snackade jag med. Fast nu dagen efter har jag jätteont i halsen av någon konstig anledning, och jag känner att lovet typ är slut och att jag borde plugga, så jag är lite deppig .. Sånt är livet, nu ska jag gå ner och äta med mamma, pappa, carolina och melker! Hejdå!



Haha, jag på maskeraden. Hade dock inte på mig masken hela tiden.. vart för obekväm :P. Linnet är nytt från New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0