Sjukhus eller Kicks?

Hejsan!
Sitter här vid datorn och försöker komma på om jag ska välja ett sjukhus att praoa på eller Kicks.. :/ Hmm svårt.. har försökt att få en praoplats på ett sjukhus väldigt länge nu och min sista chans är att min studie-vägledare imorgon ska ringa till något sjukhus .. pallar man det?? Fast om jag vill bli lärkare är det nog bra om jag får se hur det är på ett sjukhus (jag har hört typ 1000 ggr nu att det absolut inte är som på Gray's anatomy, Cityakten osv)  Annars kan jag bara ta en plats på Kicks, som ligger jättenära dit jag ska flytta, om dom har en plats förstås.. Svårt val alltså! ;) Aja, får se hur det blir , bestämmer mig imorgon :) Nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0