Linn!

Hejsan!
Snart ska jag sticka iväg för att träffa min älskling Linn. Vi ska nog ta en kaffe eller chailatte eller så To Go på Esspreso House och ta en promenix. Ska nog ta med mig en kamera så att vi kan fota lite och lägga in på bloggen sen kanske ;). Hon har ju tagit ut sin tandstälnning nu och jag vill att ni (eller den som nu läser bloggen) ska få se hur fint det blev! Det blev inget med tjejerna igår och det var ju lite tråkigt, därför hoppas jag på en bättre eftermiddag och kväll idag. Det kommer det nog bli också eftersom jag nu ska träffa Linn  ett tag och sedan äta tre-rättersmiddag! :D Men nu måste jag fixa lite grejer ! Hej då<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Åhhh, gulle!

Du ska veta att du är bäst.

Måste träffas någon dag innan du åker iväg.

Kärlek

2008-10-14 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0