Match ikväll!

Hej:D
Ikväll ska jag på derbyt hammarby-djurgården :). Hejar på Hammarby förstås ;) Har pluggat lite idag.. No och engelska. Kanska borde göra lite SO ? :/.. Men men idag är det endast 4 dagar kvar till New York!!!!! :D Kan inte fattar det(!), känns vekligen som om det var nyss jag sa att det var 2 veckor kvar! Eller en månad eller.. jaa ni fattar. Haha ska bli så himla kul så att det finns inte! Jag längtar såå mycket! Kommer bli det häftigaste jag har gjort än så länge i livet! (Hoppas jag iaf! ^^) Och det ska bli så skönt att komma bort från vardan ett tag också! Åååååh! :D Aja nog om det, nu ska jag fixa mig iordning inför matchen och middag på CiaoCiao! ;) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0