Pappa är hemma!

Hejsan
Idag är det söndag och jag mår sådär måttligt bra. Känner att det är så himla mycket plugg.. förra veckan hade vi två prov, två inlämningar/redovisningar och en annan stor läxa. Och känns inte så mycket bättre den här veckan för det! Blääää.. Jag har gjort lite grann, men jag menar (..) idag kom pappa hem och det var länge sen vi sågs faktiskt! Plus att dom säger ju hela tiden i skolan att på helgen ska man vara ledig, inget plugg.. viiila! Och ändå har man inte en fri minut känns det som, ah!

Aja, nu ska jag faktiskt vara posetiv, pappa är hemma! Och inte bara några dagar utan lääänge ! :) Vi ska fira lite med att gå ut och äta ikväll på Mäster Anders :D I love that place! Har varit där två gånger förut som jag kommer ihåg, och det är supergott! Och pappa gav oss alla tjejer en present när han kom hem också, hihhiihi. Jag kan säga att det har med dollar $ att göra, yeeey! :D Påfyllning till New York-rese kassan kan jag ju säga, ;) har fått ihop en del nu, och det är bara 19 dagar kvar! Så jag har det väldigt bra ändå! ;D Hehe..

Men men nu ska jag gå , bye honeys!

PS. 1 November får vi tillgång till vår nya lägenhet, tihihii! ^^ DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0