Räknade dollar ;)

Hejsan!
Matchen igår var jättebra :) Hammarby vann med 3-0! :D Yey! Vi stod i klacken och det var ett väldigt tryck måste jag säga! Idag har det varit bra i skolan, inget speciellt har hänt. Såg påväg hem från skolan att alla Novembernumber av mina favorittidningar (t.ex. Cosmopolitan, Glamour, Elle) har kommit ut och det blir perfekt till 8-timmars-resan på fredag! Räknade mina dollar nyss också ^^! Jag älskar det, att stå och hålla i bunten med pengar och känna hur mycket man kan köpa! ;) Haha.

Imorgon slutar jag skolan 13:20, då ska jag åka hem och sen ska jag gå och noppa ögonbrynen kl 14:30 , man måste ju vara fin till New York ;)  Hihi, nu ska jag gå och unna mig lite nöje tänkte jag! Har pluggat hela dagen fram till nu typ :P Nästan.. Aja , hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0