Tomorrow I'm off!

Heej!
Imorgon är det dags! IMORGON! Herregud, kommer verkligen inte kunna sova inatt ;). Vi åker till Arlanda vid kvart i 7 imorgon bitti för att ta planet som går typ tjugo i 11 mot Newark airport! :D Gud jag är så glad! Men först och främst ska jag göra klart sista skolgrejen; hemprovet i SO.. Har gjort 1 av 2 frågot :P.  Men jag kan ju inte tänka på nåt annat än att jag om 24 timmar snart är framme i New York! :D Aja, nu måste jag sticka, ska ju hinna packa och ducha och äta middag ikväll också, ojdå! ;) Puss och hej, vi hörs om typ en vecka!! :D

Kommentarer
Postat av: beatrice

jag är så avundsjuk på dig!

men du får ha det så jättebra och allting, så hörs vi när du kommer hem och ses hoppas jag! :)

älskar dig jättemycket. <3

2008-10-23 @ 18:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0