Urk!

Hejsanhejsan!
Har känt mig lite urken idag och jag vet inte riktigt varför. Imorse städade vi med klassen, rätt skönt med en långpromenad faktiskt, eftersom det nästan inte fanns något att städa, och jag fick mig en lång pratstund med Beatrice och det var riktigt roligt :) Fast efter det har jag bara tittat på massor av OC, käkat jordnötsringar och massa god & onyttig middag och legat i min säng och läst svenska. Hmm, troligen därför jag känner mig så urken, det känns väldigt tjockt & instängt. Och herregud(!) timmarna har bara flugit förbi alltså! Jaja, just nu sitter jag och kollar på "Se upp för dårarna" på 4:an, och än så länga tycker jag att den verkar väldigt kul!

Igår träffade jag som sagt Linn. Vi hade jätte trevligt och tog massor med fina kort! ;). Här är några..






Ha det bra!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0