En uppiggande onsdag!

Heej!
Min onsdag har varit väldigt bra faktsikt! Jag sammanfattar den lite såhär: Svenskaredovisning, som gick väldigt bra kändes det som. Sluta skolan 13:20, varje onsdag slutar vi tjugo över ett och det är så himla skönt! Man hinner verkligen med massa då. Hem & plugga det gick ganska snabbt och jag fick rätt mycket gjort! ^^. Jazzdans, som vissa vet kanske så har jag börjat på dans igen & det är lite svårt men ändå skitkul! Chailatte, när jag kom hem ifrån dansen var det ingen hemma (vilket jag inte hade räknat med) så jag blev utelåst ett litet tag :P. Men sedan när mamma och Carro kom hem hade dom köpt en Chailatte från Espressohouse till mig som jag ääälskar (eftersom jag fick vänta på dem ett tag). Topmodel final jag tycker topmodel är jättekul att titta på och idag var det finaaaal! Fast jag visste iofs redan vem som vann, men det gjorde faktiskt ingenting. Gray's Anatomy premiär, yeey äntligen är det dags för en Gray's Anatomy period igen, det är så mysigt att samlas framför TVn varje onsdag kl 9 och kolla på den roliga & bra serien! :D Och just nu så pågår den ju, så jag ska gå ner igen så att jag inte missar nåt ^^ . Puss!


I <3 Espressohouse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0