Makeover ;)

Hejhej!
Jag är just nu hemma hos Elin, och vi håller på att göra en liten makeover på min blogg! Nu när hösten kryper fram ska bloggen självklart anpassa sig efter det! ;D Jag ska äta här ikväll, ska bli mysigt, typ första gången ;P ! Senare ikväll ska vi kanske träffa lite andra :)

igår vann vi E-lympiaden förresten, det var niiiice! Men det ända jag vra bra på var typ 400 meter, eller jag tyckte iaf att jag var bra, fick typ 1 min och 23 sek, äre bra? ;) Aja, det var i alla fall rätt så kul!

Idag har jag anmält mig till att börja på dans igen! Har fått en sån längtan efter det på senaste tiden, det är så kul & härligt! Jag har tidigare dansat typ 6 år på Lasse Külers dansskola , om nån vet vad det är?? Den är i alla fal skitbra, men i min ålder har de typ inga grupper :P Aja, nu ska jag typ brja på Ballettakademin, jazz med inriktning show, får se hur det går!! :D Aja nu kommer Elin tillbaka , hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0