Sunday

Hejsan!
Igår var jag ute på lite olika ställen med kompisar, mest Elin, Beatrice,Thessan & Lisa. Vi gick runt i området lite först, och sedan gick vi in på en fest i krokhöjden. Det var nice, :). Jag sov hos Elin på kvällen, första gången med det också hos hennes pappa! :D Åkte därifrån vid halv 1 typ idag, och direkt till Team8, ett ställe där min mamma jobbar, och är kvar där nu. Snart ska vi åka hem, måste fixa med massor av homework, blä blä blä!! Hehe ;). Men om jag gör lite nu idag så har jag typ inget kvar i veckan, och det är väldigt skönt! Det är faktiskt ett bra tips tycker jag, avlasta lite läxor på söndagen så behöver det inte bli så stressit och tråkigt på vardagarna. :)

Nu ska jag gå. Ha det bra! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0