Team8

Hejsan!
Nu sitter jag här på Team8 igen, precis som förra söndagen. Kanske kommer det bli en grej man gör varje söndag? Hmm, jag får se. Men det är i alla fall så skönt att sitta här och plugga (för det är det jag gör här) för det är tyst och lugnt och mamma jobbar samtidígt så jag kan fråga henne om saker om jag behöver hjälp. Och sen när man kommer hem kan man känna att man bara lägger bort allt plugg, och att hemma är en plats där man bara vilar, jätteskönt!

Veckan som har gått har varit bra, inget sådär jätte speciellt har hänt. I fredags skulle vi åkt och seglat med klassen, men vi fick paddla kanot istället för att det blåste för lite :P. Men det var kul faktiskt, vi gjorde en staffet och Jakob och Zack ramlade i, hahaha. ;)

Ikväll ska jag bara mysa hemma, äta Tacos och kolla på TV, ååh så härligt! Tihi ^^..  Nu hoppas jag att veckan som kommer blir mysig, med fint väder och trevliga kvällar! Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0