I'm still a rock star

Hejhej! Idag var det jätteslappt i skolan ;) vi övade inför balen hela förmiddan (alla nior , skitkul) , sen lunch, SO och sen slutade vi tjugo över ett, som alltid på onsdagar :D Härligt! Imorgon är det dock nationella prov i matte, aaah! Jag börjar bli rädd ;p

Tänkte göra en grej som jag aldrig har gjort i bloggen, nämligen lägga upp Dagens outfit ! Hihihih.. Egentligen kan jag tycka att det är lite töntigt, men nu jag gör det ändå för kul skull och för att jag känner för det ;), så ni får förlåta mig om ni tycker att det är töntigt =) Iaf..



   
Dagens outfit:
Mörkblå jeans från Guess
Benvit tröja från Juicy Couture
Armband från Urban Outfitters
Och en av mina favoritväskor från Louis Vuitton  =)


Syns det förresten att jag har gjort blondare slingor? ;) Gjorde det på Påsklovet typ. :p

Aja nu ska nog plugga matte, ciao =)

PS. jag älskar låten So what med Pink (därav rubriken)


Kommentarer
Postat av: E.

Dagens outfit ... ;) fast har också känt för att göra det nån gång (a)



men jag har kommit på att det är inte viktgit med nationella proven, eller okej det är väll lite viktigt, men jag ooorkar inte bry mig om jag får typ G i matte nationella, vem bryr sig? kommer ändå kunna komma in på Jensen! hihihi



vi ses imorn :) <3

2009-04-22 @ 22:50:25
Postat av: Emma

gud va söt du va! :)

2009-05-10 @ 14:50:52
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0