18 grader i skuggan !

Heej!
Visst är det hääärligt väder? Idag har jag bara varit på Skeppsholmen hela dagen och solat men E ! Sjukt mysigt! Ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma =) När det är sånt här sommarväder får det mig att tänka på allt som händer i sommar och jag vet att jag har sagt det jag ska göra förut men.. jag måste säga det igen ;) Skolavslutning 11/6, sen åker jag på språkresa till Antibes på Franska rivieran 18/6-8/7, hemma drygt 2 veckor (kommer troligtvis åka till Skåne då nånting) sen åker jag till Los Angeles 25/7-10/8 med familjen :D ska bli så hiiiimla roligt! Sista dagarna innan skolan börjar kommer jag åka till Visby med tjejerna i klassen (de som kan) kanske 12/8-16/8 eller så =) ska också bli riktigt kul! Sen börjar jag typ 17/8 eller nåt (förhoppningsvis på VRG) =) spännande! Men nu ska jag nog ... göra nåntingt :p Bonsoir!
Skeppsholmen and Gamla Stan from above
Sthlm

Kommentarer
Postat av: E.

That would be nice! :) vi kan ju prata om det lite mer sen .. <3

2009-04-27 @ 19:15:39
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: E.

Ohh yeah, I KNOW ... ;) <3

2009-04-28 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0