Happy Easter



Planeringen inför påsk ser ut såhär:

Skärtorsdagen:
träffa E och hitta på nåt mysigt! =) (C kommer också hem från London, där hon har köpt lite grejer till mig!! ^^)
Långfredagen: träffa gamla familjekompisar (bowla, äta middag och sedan sover de över)
Påskafton: hjälpa Robert och Karolina att riva ut deras kök och sedan äta middag där (bara om jag vill)
Påskdagen: årlig påskmiddag hos mormor och morfar =)

Och på måndag är jag & C ensamma hemma ! Får se vad som händer då =) Ciao

Kommentarer
Postat av: E.

Danke :D den var så perfekt till sommaren!

2009-04-11 @ 21:32:06
Postat av: Elin

sv: ah det hade det (a) men som jag hade trott så sov jag typ till kl 1 hehe... men i veckan (okm vi inte har mkt att göra) så får du gärna följa med mig och köpa skor, måste ha nu! :)



fick lust att desiga om den lite men min bild till headern syns inte för den är tydligen skyddad :'( den som var så perfekt...nu måste jag hitta en ny!



men du vi ses imorn :D <3

2009-04-13 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0