Poor my little C

Hejsan!
Min syster C är jättesjuk idag och har varit det ett tag nu.. Hon är förkyld och har någon maginfluensa     :( Hon är som en liten uttorkad svamp stackarn.

Tisdag idag vilket betyder att jag slutade halv 4.. för mig är det väldigt sent :p Tandläkaren efter det, är där hela tiden känns det som. Idag/ikväll händer typ ingenting.. ska kolla på Desperate Housewives kanske =) Har inget mer att säga så jag laddar in lite bilder istället ;)


Jag och E en väldigt kul kväll, hihi


Spice girls? haha


Antibes, France!! Åker 18/6 :D


Los Angeles, åker 25/7!!! Lääääängtar! =)

Btw sök på "Grotesco - ett kilo mjöl" på Youtube, en kul film ;) haha. Ciao

Kommentarer
Postat av: E.

Har sett en påse mjöl nu! Vadå liiite överspännda ... x)HAHA. Men du I see ya tomorrow (a) :]

2009-04-14 @ 20:32:45
Postat av: hannah

visst är den! från chicy.se, jätte fina kläder!!

2009-04-14 @ 20:36:19
URL: http://harliehannah.blogg.se/
Postat av: thessan och jidus

fy fan va snygga!

2009-04-16 @ 19:38:15
URL: http://jidzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0