I Stockholm

Heey
Nu är jag hemma i sthlm igen.. är inte överglad för det ;P men det ska bli kul att träffa alla kompisar och så :) Kalifornien var riktigt riktigt bra!! Vi hade sååå roligt ;D Vi var i L.A, Santa Monica beach, Laguna beach(som var jättemysigt), Las Vegas(så sjuukt kul att se, synd att man inte får spela), San Francisco. Också var vi i Universal Studios, i Hollywood och vi spanade även in några stjärnors hem ;) bl.a. Jennifer Aniston !! Kommer inte gå in på alla detaljer, MEN jag kommer berätta om allt jag har shoppat ;) hahah.

Jag har köpt: ett par bruna gladiatorsandaler från Steve Madden, ett par Keds(kostade endast c.a 200 kr), ett par höga sandaler/pumps från Nine West, ett par flippflopp/sandaler från Michael Kors, en rosa kamera från Sony och ett rosa kamerafodral ;), tre armband, en klocka från Guess, ett rosa Juicy-mjukissätt (fast lite annorlunda) från Juicy Couture, trosor och lite annat från Victoria's secret, ett par pyjamasbyxor från Sedona som det står "I don't do mornings" på ;) också är det typ en trött häst med rosa morgonrock och rosa tofflor på sig jättesööt (och ganska jag ;P), en svart top från Micheal Kors, en t-shirt från Ralph Lauren, en blå klänning från en butik i Laguna beach, en svart/vit klänning från en annan butik i Laguna ;), en liten termos från Starbucks ;) och en vit mjukisfleece från Abercrombie! :D Det var det. Nu ska jag äta, kisses!

Gladiatorsandaler från Steve Madden :D

Balboa, Take Addl 30% Off
Höga från Nine West


Min nya kamera!


En sån liten sötnos köpte jag från Starbucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0