mihi

Heey
Ett tag sen jag skrev, men ååh det har varit så mycket! :D Jag har börjat skolan!! hehe, började i torsdags och det känns riktigt bra! Kommer nog ha 3 häärliga år på VRG ;). Jag har träffat språkresetjejerna lite mer, och fikat med Fredrika en dag. Elin har fyllt 16 !! yihoo, lyckost henne, själv har man typ 4 månader kvar.. :/ Jag har sett Harry Potter med Carrie och Melker, jag tyckte den var bra =) hmm, och idag har jag och mamma och Carrie varit och tränat på Friskis, solat på Solkungen och ätit en långlunch! Känner mig duktig för träningen ;) hihi. Ikväll ska jag på middag hos min morbror för han har fyllt 32, yey grattis! Och då får jag träffa hans fru Karolina också som är jättegravid! :D ååh vad jag längtar tills jag ska få min första kusin på mammas sida i oktober!! tih. Nu ska jag fixa mig iordning, förhoppningsvis hinner jag med en sväng på stan också. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: naaw, så söt du är (a) :) När du kommer hem i morgon vill jag förresten gärna prata med dig! <3

2009-09-01 @ 22:14:15
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0