1a december!!!

Ååh jag kollade på julkalendern imorse, var det nån mer som gjorde det?? :) brukar aldrig göra det faktiskt, men det kändes så mysigt nu med första avsnittet! :) hihi, den var helt okej, har varit med om både bättre och sämre, inget kommer väl slå Mysteriet på Greveholm, right? ;). Jag hade prov i svenska idag, och vid första anblicken på provet höll jag på att dö, jag fattade ingenting :p. När jag fick sitta ner och tänka lite kom jag på några saker men jag var fortfarande ganska lost... jag som pluggade igår :/. Var också hos tandläkaren, ska tillbaka dit på torsdag och han har lovat mig att jag ska få ta ut den innan jul :) whii! Nu måste jag plugga geografi (paniiiiiik) puss!


Julkalendern 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0