Christmas is in the air

Hey people!
Onsdag är det idag, och imorgon börjar VRG projekten vilket alla troligen inte vet vad det är, eller? Det är i alla fall 2 veckor i slutet på terminen , både innan jul och sommarn, då alla 1or och 2or jobbar med bara ett eller två ämnen och gör ett stort arbete i dem. Och 3orna jobbar på sina 100-poängsprojekt. I år är det samhälle och engelska för oss 1or. Man är i grupper och bestämmer sina tider sälva, så man måste ta mycket eget ansvar. Jag tycker att det låter kul och spännande ! Fast jag vet ju i och för sig lite vad det går ut på eftersom Carolina har gjort det =). Men nu håller jag i alla fall på med sista inlämningen innan projektet, geaografi, aaah ska ha projekt i det och natur nästa termin, gäsp! Carolina säger iaf att när projekten drar igång så är det riktig julstämning på skolan, mys . =). Å vissja! Tänkte säga en lista med jullåtar som jag brukar lyssna på, dom är väl rätt så klassiska men finns typ i tusen vartioner och här är mina favoriter,;)

Santa claus is coming to town - Bruce Springsteen

All I want for Christmas is you - Mariah Carey

Do they know it's Christmas - Band Aid

Fairytale of New York - The Pogues feat. Kirsty MacColl

Juligen - Just D

Happy Xmas war is over - John Lennon, Yoko Ono och Plastic Ono Band

It may be winter outside - S-Connection

Mer Jul - Adolphson & Falk

Tänd ett ljus - Triad

Tomten jag vill ha en riktig jul - Busungarna

Det här är då bara en del av dom jullåtar jag brukar lyssna på ;). Men dom är är rätt oslagbara, så bra allihop, verkligen jul för mig!! Puss på er

PS. Min favorit julfilm är såklart LOVE ACTUALLY!! DS.

Kommentarer
Postat av: Elin

okej braaa, läste nånting om att den gått sönder så bara undra :p



så bra :) Det är bara bra här med! Å håller helt och hållet med vad det gäller jullåtarna ;)



Julmarknad nästaaa!

2009-12-02 @ 20:26:37
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0