Födelsedag, jul & nyår!

Oj oj vad mycket som är pågång nu! Jag har fyllt år, firat en riktigt bra jul och nu kommer nyår mitt i allt. Det var lite oplanerat för min del, men nu vet jag att jag och Elin ska först äta middag med Carolina, Sophia och Sanna sen åker vi ut till Linn på nyårsfekke. Kul ska det bli! Elin kommer hit ganska tidigt imorgon och börjar göra sig i ordning! Whii hihi! Förresten jag fick riktigt bra grejer i julklapp och födelsedagspresent, bland mycket annat fint fick jag det på bilden: en Diorring från sis, ett systerarmband från Thomas Sabo, jag fyller år på vintern och Carolina på hösten, därav snöflingan och höstlövet, från min älskade söta syster =) och en läppstift berlock till mitt andra Thomas Sabo armband av mormor och morfar. Nu ska jag äta god mat och ha myskväll med mamma och pappa. Puss honeys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0