Kenzas tävling

Heej! Jag såg just en väldigt rolig sak på Kenzas blogg! :D Nämligen att man får tävla om en "The Hills box"!! Whii!

Min motivering till att jag ska vinna är:

Jag tycker det är fabulousss att titta på The Hills, man kan försvinna iväg ett tag och bara bevaka någon annans liv, hihihih. Jag har även följt Laguna Beach och kollar gärna på The City med Whitney! Jag vill också gärna ha den för att min syster typ avgudar The Hills, hon följer det mer än mig! Dessutom är TVserier min grej över huvud taget, jag tittar mycket hellre på något avsnitt av en serie än på en film! Hahah.

Länken till tävlingen är: http://kenzas.se/

Men nu måste jag gå, ska träffa Linn! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Du, förlåt att jag inte hört av mig, plugg du vet... ! Men jag ringer dig någon dag, typ imorgon, så fort jag kan för jag vill gärna prata med dig lite (h)



PUSS!

2009-12-09 @ 22:03:47
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0