Middag hos Sofiaa

Skolavslutning idag, OM det är skönt!! Gick runt på stan/gamla stan sen med Carolina o pappa, mysigt var det.  Ikväll har jag varit på middag hos Sofia och träffat massor av STSare :D Sofia, Agnes, Bianca och Fredrika! hihihih. Skulle ha dragit ut ikväll med Andrea och folk i klassen men det verkar inte bli något... :(.

Imorgon ska jag faktiskt jobba hahah, nämen Bree sa att hennes värdmamma hade fixat ett litet jobb till mig och henne, vi ska typ hjälpa barn att julpyssla någonstans vid Hötorget (antar att det är i nåt galleria-aktigt). Kan ni tänka er?? Jag - barn - PYSSLA?? hahahhahha, ojoj får se hur det går. Jag kanske inte har uttryckt det här i bloggen innan men jag är inte världens största fan av små barn tyvärr och inte så bra på att handskas med dem heller och pyssla är jag seriöst värdelös på. Men men , det ordnar sig! på kvällen ska jag ha en liten tjejmiddag för att fira min födelsedag (som btw inträffar om c.a 4 dagar!!!). Det blir lite blandat tjejer från klassen, STS och lite av Carolinas friends :). Kul ska det bliiii! Nu ska jag sätta mig och se på TVVV med mammi och pappi.

KISSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0