Walking in memphis

Hey friendssss
Just nu luktar det kött, potatisgratäng och rödvinsås här hemma, gotttt :D Igår var jag med min favvo Elin, vi började se en film och äta brownie men det slutade med att vi bara satt och snackade och tills slut inte fattade nåt av filmen, som vanligt hahah. Riktigt myspysigt :). Idag har jag varit ute och träffat Freddii hos henne, vi bara chillaa, hihi, min absoluta favorit syssla. Jag har förresten börjat tänka lite på julklappar och har kommit på några riktigt bra, mihihih. Igår på dagen var jag med Andrea och Terese (klassen) vi gick på Blondinbellas och Tyras outlet, blev tyvärr inget köp men kul att gå dit iaf.! Ikväll får jag se hur det blir, kanske går ut med Andrea och hennes friends eller bara är hemma. Andra advent imorgon , OMG 18 dagar kvar till min födelsedag bara :D whii! Nu ska jag skriva önskelista allihopa byebye!

Kommentarer
Postat av: ep

Hihi, det var mys att träffa dig i fredags!



See ya soon again! <3



:]

2009-12-06 @ 22:50:43
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0