Birka Paradise =)

Heej!
Om någon timme ska jag iväg och åka på en liten miniresa med mamma, vi ska nämligen kryssa över till Finland ^^. Det som ingår i detta är alltså: tax-free shopping, massage i spa-avdelningen, sola, spela (I love it, och jag fastnar i det efter ett tag! God!), och spare-time med mamma. Ska bli riktigt mysigt faktsikt =) kommer hem imorgon vid kvart i 4. Längtar btw till när min kära syster C kommer hem från Åre!

På min och Es shoppingrunda igår blev resultatet: ett armband från Topshop, ring från H&M och skor från dna (väldigt söta, fast väldigt onödiga så jag får se om jag har dem kvar =/ ). Resultatet från dagens runda blev: ett ljusfat, som jag kan ställa mina kära doftljus på, från In och Finn ^^, två små ljusstakar från Indiska och lila, doftande värmeljus från Hemtex. Så det vart en liten inredningsrunda idag kan jag ju säga.

Nu ska jag gå ! Hejdå !

Mina nya skor! Vad tycker ni, ska jag behålla dem? =)

Kommentarer
Postat av: E.

Vadå onödiga? Dom var ju jätte fina!



Behåll dom! Annars köper jag ett par istället ;) hihi



ha så kul nu, vi kan ju kanske höras i helgen? <3.

2009-02-26 @ 17:58:24
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0