I <3 semlor

Hejsan hejsan!
Nu bloggar jag både idag och igår men det kommer inte bli någon vana! ; )

Idag träffade jag Linn, =) vi gick i Västermalmsgallerian, åt nudlar & semlor och kollade på äääälskade Gossip Girl. ^^ Vi ligger nu lika långt fram som the US. Jag älskar älskar älskar semlor btw! Jag vet att det inte är fettisdagen idag, men jag har ändå ätit minst 5 redan den här säsongen! Och imorgon blir det nog minst 2 till , haha..

Japp imorgon fettisdagen , kommer nog plugga en del faktiskt. Hemskt och tråkigt jag veeeet, men what do you do? Jag måste verkligen! Men jag ska dra iväg till Vete-katten någon gång också, det har ju blivit utnämnt till Sthlms bästa semla så självklart måste jag smaka!

Kollade igenom alla bilderna på vår kamera då den var totalfull och grät nästan åt alla New York bilder.. :( jag saknar det så mycket satt det är helt SJUKT! Tur att jag ska iväg till California med familjen i sommar ^^. Jag sak till Frankrike - Antibes på språkresa också, ska bli jättejättekul! =D



Love


E, jag och B på nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0