Kan inte hålla mig!

Heej igen! =D
Jag kan bara inte hålla mig från att börja blogga igen!! Det är helt sjukt, som ett beroende ;S.  jag slutade blogga för att jag bara skrev massa ointressanta saker och för att jag bara hade ett fåtal läsare, det kändes välidgt onödigt helt enkelt. Nu kommer jag börja ha sån där kod till min blogg, inte blogga alls ofta (får se hur länge det håller :p) och inte skriva ut hela namn och sedan får vi se vad som händer! Haha..

Hoppas ni har det bra allihopa iaf, det har jag! Hade myskväll med E igår, ikväll ska jag bara vara med familjen =). C är dock i Åre med M men jag har ju ma och pa ;). Ikväll kan ni kanske se mig på TV btw, på 6an kl 20:00, kanske inte världens bästa pogram precis men jag och klassen satt som publik så jag kanske syns någon gång! ^^ . Men nu sak jag gå och hjälpa till med maten, det blir lövbiff med potatiskrocketter och hemmagjord Bearnaisesås, mmmmmmh! Puss och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0