Passion for spa

Hejhej!
Nu är jag hemma från vår lilla trip och det var blandade känslor om den kan jag säga! Jag minns de här resorna som mycket bättre när jag var liten alltså .. :p Jag får lite rys när jag tänker på hur alla rusar till frukostbordet och smurgosbordet och allt vad det var för att komma först in, och varför egentligen? Man har ju redan förbokade platser. Aja, jag och mamma åt middag igår i Á la carte restaurangen som då var lite bättre (det var ingen buffé). Och resten av tiden spenderade vi mest på spat om jag ska vara ärlig. Igår fick vi varsin 50 minuters helkropps-massage, och innan det var vi ensamna i bubbelpoolerna i princip hela tiden, så himla härligt! Jag älskar mysiga spaer!! Det fanns en utomhus-pool längst fram i båten där vi satt ensamna jättelänge! Och idag har vi också badat massor på spa-avdelningen. Åh det var jättemysigt =). Vi spendede typ minst 2 timmar i tax-free-shoppen också! ^^. Jag köpte en läpp-penna från L'oréal och godis. Aja, ikväll ska jag inte göra nåt speciellt, om jag inte ringer E kanske.. ? =) Men ha det bra ! (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0