Britney Spears !!

Hallå! =)
Igårkväll gjorde jag abslolut ingenting :p. Det var så att när jag kom hem från att ha träffat Bianca och Agnes, runt halv 5 så kollade jag lite på vänner med C. Sen vid typ 6 somnade jag i soffan och sov till 10! Haha.. då när jag vaknade var jag ju väldigt hungrig och vad har vi för mat hemma? Jo snabbmackaroner och fryst pizza, så jaa, det blev en sån middag igen.. Men ikväll har jag, C och A sagt att vi ska äta lövbiff! :D Yey! Senare ikväll är det Britney, jag längtar så jag dööör :D Också måste jag packa idag för imorgon flyger vi till Skåne och jag ska få träffa pappa som jag inte har sätt på jättelänge!! Kul ska det bli! Kommer hem nästa söndag och då blir det party i sthlm en vecka innan jag åker till LA! Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0