Eliiin

Heej
Just nu sitter jag här och lyssnar på Hit me baby one more time,  jag har verkligen börjat älska britney igen! ;D När jag skulle lyssna på de videofilmer jag spelade in på min mobil på konserten så var det väldigt kul kan jag säga, eftersom man hörde typ inte britney nånting, man hörde bara mig som stod och sjöng med , haha. Ingen kommer få se eller höra dem kan jag säga! ;) Nu ska börja göra mig i ordning snart för jag ska träffa Elin, jaa! Får se vad vi hittar på, :)

Alltså jag tror jag dööör! På lördag åker jag till L.A , det är sjuuukt! Det är liksom som om den resan blev lite bortglömd när jag åkte till Frankrike, men vi åker ju snaaart! Jag har aldrig varit där och det ska bli så kul !! L.A, Hollywood, Las Vegas, San Fransisco, Santa Monica beach, Venice beach, Newport beach(?), tusen Victoria's secret butiker ;D Oh my goood! Haaha!


Det är gaaalet! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0