320 p

Heej =)
Senaste dagarna har vart bra. Igår hade jag och sweetest sister lite middag/fest/chillkväll hemma här och det började skitbra, hur trevligt som helst! Men sen det spårade det en del. Grannarna kom två gånger och klaga och det blev lite annan drama som jag helst inte vill gå in på.. =/ Aja det slutade ganska bra så det var lugnt! ;) Idag har jag dock varit huuuur trött som helst, jag, Carolina och Alexandra har bara legat i soffan och kollat på Gray's anatomy hela dagen, jag har inte varit ute en sekund, väldigt skönt! Haha :p Kanske inte bästa sättet att fira nationaldagen, men men. Ikväll kanske vi hittar på något eller så stannar vi bara hemma =)

Btw, så är jag väldigt glad eftersom jag har fått reda på att jag kommer få mvg i alla ämnen nu när jag slutar nian ^^ . Haha, ni tycker säkert att jag är värsta pluggisen, men det skiter jag i för i höst kommer jag att komma in på VRG Odenplan så det är hääärligt! Aja ha de bra , kisses !

Kommentarer
Postat av: elin

Du är SÅ duktig! :D Och bättre än ..... ! HAHA

2009-06-07 @ 12:34:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0