Bal igår - skolavslutning imorgon =)

Heejsan
Igår var det bal, middagen var riktigt mysig och kul (roligare än förväntat), men efteråt var det inte lika kul. Jag och Elin drog till trollan där rätt många ifrån skolan var, men många gick därifrån så det vart inte så kul. Kvällen slutade i alla fall hemma hos Elin där jag sov och det var mysigt =) Det kommer upp bilder senare!

Imorgon är det skolavslutning och jag har blandade känslor av exaltering, glädje, lycka, förvirring och konstighet. Vi ska ju ändå sluta nian lixom - gud! Man har ingen aning om vad som kommer hända i gymnasiet och på något sätt har jag fått en konstig känsla när det gäller sommarlovet - att jag lixom inte kommer ha något att göra för att skolan är slut, för att jag inte ska gå dit varje dag. Känns lite tomt typ. Men jag har ju hela sommaren planerad så det kommer inte vara tomt på något sätt men ändå känns det så - man måste inte gå till en plats, man måste ingenting. Gymnasiet är lixom frivilligt, inte för att man skulle välja att inte gå i gymnasiet men ändå, det är känslan. Ojoj, jag trodde att jag bara skulle sprudla av glädje imorgon men det ser ut att bli en liten klump i min mage ändå. Hehe.

I övermorgon åker jag och Elin till Visby också , sjukt kul ska det bli! Kommer nog inte blogga på ett tag för jag kommer ha så fullt upp. Och jag fick idag reda på att när jag åker på språkresa till Antibes (på franska rivieran) ska jag bo med Isabelle och Frida tydligen. Gud vad spänd  jag är! Nu har jag ingen aning om vilka de här två tjejerna är och om några fyra veckor kommer jag ha bott med dem i tre veckor och troligen känna dem väldigt bra! :) Jag åker ju om 8 dagar! God, allt händer nu verkligen!

Förresten var det någon som såg säsongsavslutningen av Gray's anatomy? Oh my god ska George också dö nu? Jag hade mina misstankar om Izzie, men lilla George också? :'( Jag blev chockad och ledsen när jag hörde 007, fick en rysning genom hela kroppen!! Jag vill inte att någon av dem ska dö! :( Hoppas förresten att Meredith blir gravid i serien nästa säsong, hon är ju det i verkligheten ^^ ! Aja nu ska jag sova , godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0