Imorgon åker jag :D

Heejhej!
Kom hem från världens mysigaste Gotlandsresa med Elin i måndags, men hinner inte lägga upp bilder nu, men det kommer någon annan gång (forhoppningsvis :p)! Igår var det poolparty hos Linn, skitkul, det var typ 40-50 pers där ;) Och imorgon åker jag till Frankrike i tre veckor! Jag åker själv och jag kan knappt någon franska :S Oh my god hur ska det gå?! haha! Nämen det är nervösitet blandat med förväntan, spänning, glädje och massa andra bra känslor så det är lugnt :p fast det är ju lite läskigt , hehe =) Men så det här blir nog sista blogginlägget på några veckor, så ha en bra juni månad ;D Nu ska jag packa ! Heejdå


PS. Visst blev mitt hår bra på balen? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

määh, åk inte! :'(



Eller jo åk för du kommer ha det så jävla bra där (antar jag) och det förjänar du (a) <3

2009-06-17 @ 16:22:19
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0