Project Runway

Hejhej
Idag har varit en riktigt onödig skoldag, först musikal, sedan en lång lunch och sedan softball på jympan. :p Efter skolan gick jag till tandläkaren och där hände en sak som upprörde mig väldigt mycket! Det började med att jag kom dit och min tandläkare bad mig gå in i ett rum och vänta där medan han kollar till en annan patient. Och det var ju inget konstigt med det, så brukar han göra. Så jag sitter där inne och väntar. Och jag väntar och jag väntar. Jag tror då att han bara blev fördröjd med den här patienten så jag har tålamod och sitter kvar (jag har ju ändå inga läxor eller nåt annat akut som måste göras). Och till slut somnar jag till i stolen flera gånger. Det går lång tid och jag undrar om han verkligen fortfarande kan hålla på med den här patienten, men eftersom jag som sagt inte hade något annat speciellt för mig så väntar jag ett tag till, (jag spelar spel på mobilen). Men när det har gått c.a 50 minuter får jag nog och går ut ifrån rummet och frågar tandsköterskan vad som händer. Då säger hon att min tandläkare har gått hem för dagen och måste ha glömt mig!! Jag blev så sjukt sur! Där har jag suttit och väntat på att han ska komma också glömmer han bort mig!! Vad är det för stil? Ska jag behandlas så när jag har betalat flera tusentals kronor för min tandställning? Nää! Upprörd blev jag.

Imorgon är det iaf bal, åh det ska blir riktigt kul, jag och Elin (som btw fick en boll på läppen idag på jympan :( stackarn) ska göra oss iordning och åka till skolan tillsammans, kommer bli riktigt kul & mysigt!

Nu har jag precis ätit middag med mamma, Carolina, mormor och morfar. Det var mysigt. Jag har också bakat till skolan imorgon =) Ikväll är det final av project runway (som jag och Carolina i princip har förljt) det ska bli skitkul! Nästa säsong kommer Victoria Beckham sitta som domare ifall någon ville veta ;).

Åh just det(!)  igår vara jag ju på Bruce Springsteen och det var en gryyym konsert (på Stadion). Fast han spelade en del nya låtar som jag inte kunde men det var hur kul som helst ändå, =) Aja nu ska jag kolla till mina kladdkakor, ciao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0