Thomas Sabo

Jag glömde ju att nämna det viktigaste av allt som har hänt!! Igår fick jag världens finaste avslutningspresent av mamma och pappa, nämligen ett Thomas Sabo armband och ett par Thomas Sabo pärlörhängen! :D:D:D Ååååh dom är så fina. På armbandskedjan hänger nu en stor pärla, en svart klänning och en svart väska =) Det ska passa till min balklänning och det kommer bli perfekt! Det passar ju också till allt annat ;) Åh jag är så glad för det! Fick också en jättegullig present av min syster, en liten pingvin-fläkt haha , men det är mest internt kul så det var egentligen lite onödigt att ta upp :p.
  
De här tre berlockerna hänger på armbandet nu, så sjukt söta! Jag ska senare införskaffa mig en sko, ett läppstift och mycket annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0