Damernas värld

Hallå där !
Idag händer inte mycket måste jag säga. Skulle ha träffat B, men vi känner oss inte så taggade.. Ska istället typ vara hemma och plugga och läsa Damernas värld! =) Jag nåste ekkänna att jag alltid har trott att Damernas värld var en tanttidning typ, men den är ju precis som Cosmo, Glamour och alla andra! Tjejerna i famliljen har nämligen beställt hem 4 nummer av denna härliga tidning och idag ska jag läsa första! Och på köpet fick vi en Face-neccesär och läppglans och någon DVD, och allt för c.a 100 kr!! Jag tycker iaf att det var väldigt bra =) Men jag tänkte också som sagt plugga lite (ska göra klart Asienresan en gång för alla :p) så att jag kanske kan träffa B ett tag imorgon istället, tycker om att göra något kul på söndagar för den dagen i sig är tråkig.

Ikväll är det Maria kalas som gäller, alla tjejer på min mammas sida heter nämligen Maria i mellannamn (t.o.m. min morbrors fru som alltså är ingift!). Vi vet att Maria hade namnsdag typ förra lördagen eller nåt, men det blev ikväll det blir av! =) Så hoppas ni får en mysig kväll allihopa,! Puss&kram


En gammal Damernas värld

Kommentarer
Postat av: E.

sv: Maria middag eller? ;)

Åh låter bra! Nu ska jag jobba järnet med Asien så jag inte bhöver jobba så mycket ikväll.. men jag messar när jag är hemma!



miss you too! puss <3 :]

2009-03-08 @ 13:10:20
Postat av: E.

åh känner mig lite elak nu...! men jag är inte klar med asien en så känner att jag måste jobba på med den som bara den, hittar inte min mobil laddare heller!



men vi ses ju imorn i alla fall så vi kan ju prata massa då? <3

2009-03-08 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0