Earth hour

Hello!
Igår var det Earth Hour mellan halv nio och halv tio och jag hoppas att alla var med på den!! ;) Själv satt jag och mös med carolina, melker, sofia och sophia. Vi spelade spel och hade typ 30 ljus tända!! Riktigt mysigt! Vi fortsatte faktiskt Earth Hour någon/några timmar till ^^. Typ kl 1 (sommartid :p) började vi kolla på The Grudge , jag somnade iofs efter ett tag men det jag såg var lääääskigt ! ;) På dagen igår var jag på Hanky Panky utförsäljning, riktigt bra var den! Fick 5 par trosor och en BH/topp för bara 400 kr!! Vanligtvis kostar ett par trosor 200 och BHn 400 ;D Köpte även 2 BHar och ett par trosor till på H&M.

Idag har jag gjort nada verkligen , såå himla skönt. Ikväll blir det Suchi och mys framför TVn skulle jag tro ;p.

Juste, i fredags var jag på tjejmiddag hos Itzana =). Det var kul, vi åt, drack, sjöng och dansade som galningar!! :D

Men nu ska jag gå, ciao!


Ny BH från H&M 129 kr, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0