Fullbokat!

Heej!
Det lär bli en rätt så fullspäckad lördag för mig faktiskt, här kommer det jag ska göra.. =):
* Packa - ska till Idre med klassen imorgon =)
* Gå på Melodifestivalen genrepet kl 13:30 med C - fick av mormor och morfar i julklapp ;)
* Äta middag hos familjekompisar jag inte har träffat på länge!
* Se Melodifestivalen finalen =)
* Träffa E och B ett litet tag! (Har ingen aning om när jag ska ha tid =/ )

Nu är jag ensam hemma (mamma och pappa är och tränar och C är hos M) och jag sitter och lyssnar på NRJ! Just nu spelar dem Pokerface, ;) haha! Vaknade rätt tidigt för att jag inte gick och la mig så sent, men det är rätt skönt faktiskt. Åh nu bytte dem låt till Viva la Vida !! =) Brukar inte lyssna på Coldplay måste jag säga, men Viva la Vida är GRYM!

Puss på er!

P.S Tog bort lösenordsskyddet, orkar inte med det ;P. Får se om det kommer tillbaka sen någon gång !

Kommentarer
Postat av: E

alltså inget illa menat nu men jag hade ingen aning om att vi skulle träffas iadg ;S mitt schema är också fullbokat nämligen ... (a) men jag tänkte att jag kanske bara kunde ringa dig en snabbis för att bara prata lite typ nån gång ikävll :p

2009-03-14 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0